maandag 16 november 2015

Strong Viking 2015 Spaarnwoude!


   Strong Viking 2015 Spaarnwoude!



Vandaag ben ik naar de Strong Viking run geweest.
Twee vrienden van mij John en Johan, gingen er aan mee doen.
Mijn beste vriendinnetje Daisy vroeg of ik mee wilde gaan en dat vond ik wel een leuk idee!

Deze Strong Viking run is in Spaarnwoude Amsterdam.
Waar ook Dutch/Dance valley word gehouden.
Image title

De Strong Vicking run is een parcour met veel obstakels en
vooral veel hoge steile heuvels vol modder.
Je kan kiezen tussen 7, 13 en 19km.
John en Johan deden de 13km en dat voor de eerste keer.
Image title
Op de bovenstaande foto kan je het parcours zien. 

Ik heb foto 's gemaakt, ook filmpjes, maar dat kan ik helaas niet hier uploaden en via YouTube duurt dat veel te lang.

Image title
Opwarmen bij deSTART!
Image title
En ze gaan van start, de eerste obstakel is de wand, waar ze overheen moeten klimmen.
Image title
Dit obstakel is nummer 4 van de lijst. De eerdere konden we zo snel niet vinden. Hier moesten ze eerst onder dat driehoekig bouwsel door, en daarna tegen elkaar,
op de houten balk en wie neer ging moest voor straf 10x opdrukken of met zijn gezicht in de modder. Als je helemaal niet ging moest je 20x opdrukken.
Image title
Bij dit onderdeel nummer 5, moesten ze deze wand opklimmen.
Image title
Klimmen over de rotsen.
Image title
Onderdeel nummer 6. De grote steile glijbaan waarbij je in een diepe koude waterplas terecht komt. Brr...
Image title
Aankomst bij de finish.

We hebben wel gelachen om hun besmeurde gezichten vol modder. Haha.
Image title
John en Johan, ik vind jullie echt bikkels! Goed gedaan mannen! Volgen jaar weer!  :)



X Liekje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten