maandag 16 november 2015

Speelstad Rotterdam!


Image title

In dit oude vuilnisverwerkingsfabriek gaan ze een pretpark bouwen.
Ik heb hier een plaatje zoals het er ongeveer uit zou gaan moeten
zien. Deze heb ik via rijnmond.nl.
Image title

Mijn vriend is met mijn kinderen vorig jaar bij de open dag geweest.
Daar vertelden ze over de plannen.
Ze zouden in April dit jaar gaan heien en het zou in 2017 open gaan.
Het heien is nog niet gebeurt, ik denk dat er wat vertraging is.
 Ze hebben wel al het gebouw gerepareerd. Er is een tijd geleden een brand geweest en
daardoor zat er een groot gat bovenin. Maar dat is nu helemaal weg gewerkt.

Er komen binnen en buiten het gebouw attracties, en de prijs wat nu nog online staat zou
rond de 7,50 p.p. zijn. De prijs valt erg mee.

Ik hoop dat de meeste bezoekers, tegen de tijd dat hij klaar is, niet 
bij ons in de straten gaan parkeren want dan betekent het dat we hier ook betaald 
parkeren krijgen en dat zou wel zonde zijn.

Ik vind het zelf wel erg leuk dat het pretpark er komt. 
En dat ze dat doen door een oud gebouw te recyclen, is alleen maar goed!
Zodra ze bijna klaar zijn, ben ik de eerste die gaat solliciterden. :D 
Ik ben gek op pretparken en ik zou er ook zeker willen werken.

X Liekje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten